خرید شارژ همراه اول بانک صادرات
نوشته شده توسط : محمد جوادی

 

خرید شارژ همراه اول بانک صادرات خرید شارژ همراه اول بانک صادرات خرید شارژ همراه اول بانک صادرات خرید شارژ همراه اول بانک صادرات خرید شارژ همراه اول بانک صادرات
.3- پرتال (Portal)مشترکین پس از وارد شدن به سایت آوای انتظار همراه اول و وارد نمودن نام کاربری و رمز عبور ، خرید شارژ همراه اول بانک صادرات منوی غیرفعالسازی را انتخاب نمایند. خرید از وب سایت های متفرقه با استفاده از لینک های پرداخت بانک های ذکر شده مورد تایید ایرانسل نمی باشد سایت ایرانسل بیست تمامی تلاش خود را بکار برده است که بهترین خدمات را در کوتاهترین زمان ممکن به شما مرجعه کننده گرامی ارائه دهد از همین رو پشتیبانی سایت بصورت 24 ساعته در خدمت شماست که در صورت بروز هر گونه مشکل احتمالی از جمله دریافت ننمودن پین و یا کسر شدن مبلغ و شارژ نشدن سیم کارت و... شما می توانید تماس گرفته ودر کوتاهترین زمان ممکن مشکل خود را بر طرف نمایید لازم به ذکر این سایت در تلاش در آینده ای نزدیک خدمات شارژ مستقیم سایر اپراتورها را نیز برای جلب رضایت شما به سایر خدمات اضافه نماید از همین پیشنهاد می شود برای خرید شارژ از گزینه شارژ مستقیم استفاده کرده این خدمت بعد از اجام مراحل خرید سیم کارت شما را با هر نوع مبلغی که شما درخواست نمایید بصورت خودکار شارژ می نماید
در صورتی که خرید شارژ همراه اول بانک صادرات از قبل ثبت نام نکرده اید، یک پیامک بدون متن از خط خود به شماره ١٣٠ ارسال و یا از خط خود با شماره ۷۰۰ (مرکز خدمات مشترکین ایرانسل) تماس حاصل کرده و رمز ورود اختصاصی کنترل حساب اینترنتی خود را دریافت کنید.توجه: شماره سریال سیم کارت، پشت سیم کارت و همچنین بر روی قاب سیم کارت در سمت راست پایین، زیر علامت بارکد ذکر شده است.این سرویس برای تمامی مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری فعال خواهد بود و از طریق آن مشترک می تواند با وارد کردن کد*150*شماره تلفن ایرانسل دریافت کننده# یک پیام کوتاه (SMS) رایگان به شماره مقصد ارسال کرده و از دارنده شماره بخواهد با او تماس بگیرد؛ حتی زمانیکه اعتبار مکالمه مشترک تمام شده و یا خط تلفن او قطع شده باشد. با وارد کردن این کد، پیام کوتاه زیر به دریافت کننده ارسال می شود:
نخستین نسل از شبكه‌هاي تلفني سلولي (1G) در سال 1980 به‌كار گرفته شدند و مبتني خرید شارژ همراه اول بانک صادرات بر انتقال اطلاعات به صورت آنالوگ بودند. ده سال طول كشيد تا نسل دوم شبكه‌هاي سلولي (2G) توسط شركت‌ها و كاربران مورد استفاده قرار بگیرند و ده سال ديگر نيز طول كشيد تا شبكه‌هاي 3G در سال 2001 به‌طور رسمي توسط اپراتورها عرضه شوند و دستگاه‌ها و تجهيزات شبكه استاندارد مبتني بر سرويس‌هاي 3G مورد استفاده قرار بگيرند. شبكه‌هاي 3G از قابليت‌هاي مالتي‌مديا مانند صوت و تصوير پشتيباني مي‌كنند و اپراتورها سرويس‌هايي با سرعت‌هاي در حدود 200 كيلوبيت بر ثانيه را روي آن ارائه مي‌دهند. اكنون دقيقاً ده سال بعد از ارائه سرويس‌هاي 3G شاهد هستيم كه نخستین سري از محصولات 4G وارد بازار شده‌اند و تبليغات زيادي روي آن‌ها صورت گرفته است. همچنين اپراتورهاي بزرگ در مناطق مختلف دنیا، شبكه‌هاي 4G را راه‌اندازي كرده‌ و مي‌توانند سرويس‌هاي مبتني بر مشخصات اين استاندارد را به كاربران خود ارائه دهند. اين مقاله نگاهی به چند چالش مهم 4G است و سعي دارد ذهن خواننده را متوجه موضوعاتي كند كه كمتر مطرح شده و مورد توجه قرار گرفته‌اند.
همچنين ارسال پيام تصويري MMS تا سقف 300 كيلوبايت به ساير مشتركين ام‌ تي ان ايرانسل يا به خرید شارژ همراه اول بانک صادرات نشاني پست الكترونيكي 320 ريال محاسبه مي‌شود.در طرح پيام رسان ارسال و دريافت ديتا از طريق GPRS ، WAP و مرورگر اينترنت از طريق پورت سريال، كارت ديتا Infra-red .pcmci/usbt سه ريال در ساعات اوج مصرف و يك ريال در ساعات كاهش مصرف تعيين شده است.تعرفه مكالمات اپراتور سومسقف تعرفه یک دقيقه مکالمه صوتی تلفن همراه با مشترکين سایر شبکه‌های تلفن همراه و ثابت برای سيم کارت دائمی ۶٢۵ ریال تعيين شده است.همچنين سقف تعرفه یک دقيقه مکالمه صوتی مشترکين اپراتورهای تلفن ثابت و مشترکين دارای سيم‌کارت دائمی تلفن همراه سایر اپراتورهای تلفن همراه با مشترکين تلفن همراه این شبکه ۶٢۵ ریال، سقف تعرفه یک دقيقه مکالمه تصویری تلفن همراه به همراه در داخل شبکه برای سيم‌کارت دائمی ١۵٩٩ ریال، تعرفه دسترسی به شبکه اینترنت برای سيم‌کارت دائمی به ازای هر کيلو بایت ٠ ریال و برابر مفاد پروانه تعرفه خدمات سيم‌کارت اعتباری تلفن همراه حداکثر می‌تواند ۵٠ درصد بالاتر از تعرفه خدمات سيم کارت دائمی است.
پایانه‌های فروش (POS)برای شارژ سیم کارت اعتباری خود از طریق پایانه خرید شارژ همراه اول بانک صادرات های فروش، تنها لازم است:. به محل‌هایی که دارای پایانه های فروش هستند مراجعه کنید )این پایانه های فروش می بایست متعلق به بانک های طرف قرارداد ایرانسل باشند).
خرید شارژ همراه اول بانک صادرات


در صورتیکه ۲۰ مرتبه دستور خط به خط را با رمز اشتباه ارسال کنید، این سرویس برای شما مسدود می شود و برای فعال سازی مجدد آن باید با مرکز خدمات مشترکین ایرانسل تماس بگیرید. در هر بار انتقال، مبلغ ۵٠٠ ريال به عنوان کارمزد از اعتبار موجود در حساب فرستنده کسر خواهد شد.نحوه تغییر شماره رمز خط به خرید شارژ همراه اول بانک صادرات خط:برای تغییر رمز خود، کافیست دستور زیر را (از چپ به راست) با یک پیام کوتاه به ١١١٢ ارسال کنید: از چپ به راستبه عنوان مثال اگر می خواهید رمز خود را از ۱۲۳۴۵ به ۳۳۳۳۳ تغییر دهید، باید دستور زیر را با یک پیام کوتاه به ١١١٢ ارسال نمایید: از چپ به راست

درطرح اعتباري تماس از ام‌تي‌ان ايرانسل به ام‌تي‌ان ايرانسل 10/33 ريال در ثانيه و 620 ريال در دقيقه و تماس از خرید شارژ همراه اول بانک صادرات ام‌تي‌ان ايرانسل به ساير خطوط داخل كشور 14/2 ريال در ثانيه و 825 ريال در دقيقه محاسبه مي‌شود.همچنين در طرح اعتباري تماس با خدمات مشتركين از خط ايرانسل با شماره 700 تماس گرفته و شماره صفر را وارد كنيد، 620 ريال معادل يك دقيقه تماس، صرف نظر از مدت مكالمه محاسبه مي‌شود.طرح پيام‌رسان ايرانسل براي انتقال صداي زنگ و پيام تصويري از طريق پيام كوتاه معادل 3 يا 4 پيام كوتاه بسته به حجم پيام ارسالي و براي ارسال پيام كوتاه فارسي 100ريال و همچنين ارسال پيام كوتاه لاتين 100 ريال تعيين شده است.ارسال پيام كوتاه در خارج از كشور، براي منطقه 1 (كليه كشورهاي جهان به غير از آنهايي كه در محدوده‌هاي 2 و 3 مشخص شدند) 1/500 ريال، منطقه 2 كشورهاي ويتنام، كوبا، سورينام، گويان فرانسوي، رييونيون، آتتيل فرانسوي، جزاير واليس و فورتونا 1000 ريال و منطقه 3 كه تنها كشور افغانستان را در بر مي‌گيرد 1000 ريال محاسبه مي‌شود.
5- دکمه مربع # را فشار خرید شارژ همراه اول بانک صادرات دهید.
پشتیبانی وایمکسمبین‌نت: این اپراتور دارای یک خط ویژه برای تماس مشترکین با مرکز پشتیبانی است که شما بعد از شنیدن جملات پیشفرض با فشردن دکمه تماس با اپراتور به پشتیبان‌های این شرکت وصل می‌شوید. ‌با توجه به ساعات تماس شما و ترافیک تماس‌ها ممکن است چند دقیقه به آهنگ انتظار گوش فرا دهید. پشتیبان‌های مبین‌نت می‌توانند به شما در پاسخگویی در در زمینه ‌ مشکلات مودم، قطع شدن سرویس، پرداخت‌ها، ضعیف شدن پوشش و علت آن و راهنمایی‌های ابتدایی در مورد اتصال مودم و نحوه اتصال آن به رایانه و شیوه استفاده از آن خرید شارژ همراه اول بانک صادرات یاری برسانند.
۲. کارت بانکی عضو شبکه شتاب خود را در دستگاه بکشید.. منوی خرید شارژ ایرانسل را انتخاب نموده و از میان مبالغ ۱۰، ۲۰، ۵۰، ۱۰۰ و ۲۰۰ هزار ریالی یکی را انتخاب نمایید.. پس خرید شارژ همراه اول بانک صادرات از کسر مبلغ از حساب بانکی شما، دستگاه، رسیدی را چاپ می کند که این رسید حاوی شماره رمز شما است. رمز را با استفاده از کد دستوری زیر وارد کرده و سیم کارت خود را شارژ کنید

1- خرید شارژ همراه اول بانک صادرات دکمه ستاره * را فشار دهید.
بنظر من هر شهرو هر خرید شارژ همراه اول بانک صادرات منطقه 1جوره مثلا:
9- عدم خرید شارژ همراه اول بانک صادرات وجود سيگنال مناسب آنتن در آن منطقه. No Network
با استفاده از خدمات نوین «شارژ الکترونیکی» (E-Charge) که ایرانسل برای نخستین بار در ایران ارائه می نماید، شما می‌توانید با روشی ساده، سریع و مطمئن: بدون نیاز به خریداری کارت شارژ، اعتبار مکالمه سیم‌کارت اعتباری خود را افزایش دهید!تا پیش از این شما مشترکین سیم‌کارت های اعتباری ایرانسل تنها می‌توانستید از میان مبالغ ١٠، ٢٠، ٥٠، ١٠٠، و ٢٠٠ هزار ریالی اعتبار خود را افزایش دهید، اما از این پس دیگر لازم نیست صرفاً از مبالغ مذکور شارژ خود را افزایش دهید بلکه این امکان برای شما فراهم شده است تا میزان مبلغ شارژ را خودتان انتخاب کنید.برای مثـال در صورتـی که مـایل به در یافـت اعتباری ما بین ١٠ هزار و ٢٠ هزار ریال باشید ،می‌توانید از طریق امکانات پیشرفته شارژ الکترونیکی ارقام را به صورت کسری و خرد شده، نظیر ١٢ هزار ریال یا ١٨هزار ریال دریافت کنید و نیز در ارقام بالاتر همچون ٤٤ هزار ریال، ٦٢ هزار، ١٢٥ هزار و یا هر مبلغ خرد شده دیگر که مورد نیازتان باشد، شارژ دریافت کنید.بدون نیاز به مراجعه به بانک، صورتحساب تلفن‌همراهتان را بپردازید و یا به حساب خط دائمی خود سپرده واریز نمایید!برای شارژ الکترونیکی (E-Charge) که دارای خرید شارژ همراه اول بانک صادرات گواهی ارائه خدمات شارژ الکترونیکی (E-Charge) هستند، مراجعه فرمایید.
6- دکمه CALL خرید شارژ همراه اول بانک صادرات یا OK یا Send را فشار دهید
خرید شارژ همراه اول بانک صادرات
گول تبلیغ ها رو نخورید هر جفتشون آشغالنفعلا adsl بهترین خرید شارژ همراه اول بانک صادرات گزینس
۲۵۶/۱۲۸ ۳ ۲۰۰,۰۰۰ خرید شارژ همراه اول بانک صادرات
۱۲۸/۱۲۸ ۳۸۹,۰۰۰ خرید شارژ همراه اول بانک صادرات
مشکل بعضی از ما اینه که اطلاعات خرید شارژ همراه اول بانک صادرات کافی نداریم بعد از همه انتقاد هم میکنیمشما ۲ بعد از ظهر دانلود کردی توقع داشتی کم نشه!
4- خرید شارژ همراه اول بانک صادرات دکمه مربع #را فشار دهید.
سرعت: بسیار سریع است، استفاده از کلیه خدمات جیرینگ در مقایسه با سایر سرویس ها در نهایت سرعت انجام خرید شارژ همراه اول بانک صادرات می شود. نیازی به رفتن به بانک یا شهرهای اطراف جهت انجام عملیات بانکی نیست.امنیت فوق العاده: نیازی به داشتن و حمل مقدار زیاد پول نقد ندارید سرویس برپایه یک پلت فرم قابل اطمینان و دقیق بنا شده است مانند خدمات و سرویس های بانکی از PIN codeو الگوریتم های رمزنگاری در شبکه استفاده شده است.
حیف است که از آخرین نسخه کار با اسناد آفیس BlackBerry 7OS با نام Documents to Go چیزی نگوییم. این برنامه که در سیستم‌‌های عامل‌ دیگر از جمله iOS و Android نیز وجود دارد، در بلک‌بری به صورت کاملا رایگان ارائه می‌شود و امکان خلق، ویرایش خرید شارژ همراه اول بانک صادرات و مشاهده فایل‌های Word Powerpoint و Excel را به کاربرانش می‌دهد.در آخر باید یک نکته را گوشزد کرد که توجه داشته باشید برخی امکانات این تلفن‌های هوشمند در کشور ما چندان قابل استفاده نیست.برای مثال یکی از امکاناتی که این نوع تلفن در اختیار شما قرار می‌دهد به‌روز‌رسانی پروفایل در شبکه‌های اجتماعی یا وبگردی و دیدن سریع تیتر سایت‌های مختلف است که این امکانات را نمی‌توان از جمله امکانات قابل دسترس دانست.
نام طرح تخفیف ویژه خرید شارژ همراه اول بانک صادرات کارت شارژ همراه اول 1000 تومانی
همراه اول خرید شارژ همراه اول بانک صادرات


باسلام خدمت دوستان خرید شارژ همراه اول بانک صادرات عزیزو گل

"__________________________نوکیا سری خرید شارژ همراه اول بانک صادرات ۶۰ و بالاتر"مسیر زیر را دنبال کنید :
به نمايندگی های مجاز شرکت سامسونگ جهت بررسی و حل مشکل مراجعه فرمائيد .5 در خصوص برندگان شارژ اعتبار، مبالغ در تلفن های دائمی به صورت بستانکاری و تلفن های اعتباری به صورت افزايش شارژ اعمال و مراتب از طريق پيامک به اطلاع برندگان رسانده می شود .6با برندگان جوايز خودرو و وجوه نقد از طريق روابط عمومی شرکت تماس گرفته خواهد شد و جهت دريافت جوايز از ايشان دعوت به عمل آورده می شود .قابل ذکر است در صورت عدم خرید شارژ همراه اول بانک صادرات مراجعه برای دريافت هر يک از جوايز، بعد از 4 ماه، موضوع برنده شدن شما کن لم يکن تلقی می گردد. در صورت بروز هر گونه مشکل می توانيد با شماره 9990 تماس بگیرید .
مبین نت عالیه ولی پشتیبانی فوق العاده بده همین اعلان با این شماره مبین نت پشتیبانی 83868 تماس بگیرید میبینید اشغال واقعا متاسفم که مدیران این شرکت تمام زحمتاشون را با بی برنامه گی از دست میدن من الان از وایمکس ایرانسل استفاده میکنم.به نظر من ایرانسل تو کارش دزدی میکنه.ممکنه اولش راه اندازیش کمتر باشه.ولی وقتی مودمو گرفتی هر ماه میگه پول زور وده.من که راضی نیستمسلام دوستان این وایمکس ایرانسل دیوونم کرده می خواستم بدونم می تونم مودم ایرانسلی که دارم رو واسه ی وایمکس مبینت استفاده کنم که دوباره هزینه مودم ندممن هم مبين دارم هم ايرانسلمتاسفانه مبين فقط اسم است و بعد از فروش رو هوا ولت ميكننفقط ساعتاي خلوت خوبه و ساعتاي شلوغ عملا مبين قطعهمن تهران سعادت أباد ساكنم و متاسفانه بشتيباني اش هم خيلي بده و ميكن واستين تا درست شه حالا تا كي ؟ خدا ميدونهدر كل اكه ميتونين از غير وايمكس استفاده كنين خرید شارژ همراه اول بانک صادرات بهتره ولي بولتونو بابت خريد مبين دور نريزين
خرید شارژ همراه اول بانک صادرات
کدهای خرید شارژ همراه اول بانک صادرات دستوری برای ایرانسل دائمی
گلکسی اس 3 موفقترین تلفن هوشمند سامسونگ و البته اندروید در کل تاریخ است. سامسونگ حداقل 30 میلیون دستگاه از این تلفن را به فروش رسانده است و خریدارن آن نیز همواره به تعریف و تمجید از گوشی خود میپردازند. گلکسی اس 3، ترکیبی از سختافزار قدرتمند و نرمافزارهای متنوع و کارآمد است و تجربه متفاوتی را نسبت به دیگر ابزارهای اندرویدی ارائه میکند. گلکسی اس 3 برای خرید شارژ همراه اول بانک صادرات مدت چندماه پیاپی بی رقیب بود و هنوز هم بسیاری آن را بهترین تلفن سال 2012 میدانند. برای آشنایی بیشتر با [لینک ها فقط برای کاربران سایت قابل مشاهده است.لطفا ثبت نام کنید.] از این تلفن مراجعه کنید.

مثال: می‌خواهیم مبلغ ۱۰۰۰ تومان به شماره ۰۹۱۹۱۱۱۱۱۱۱ شارژ بفرستیم. فرض کنید قبلا یک پیامک بدون متن به ۸۹۱۰ فرستاده ایم و رمز ۱۲۳۴۵۶۷۸ خرید شارژ همراه اول بانک صادرات برای ما تعیین شده است. کد زیر را در گوشی خود وارد خواهیم کرد:۱۳۲*۱۲۳۴۵۶۷۸*۱۰۰۰۰*۹۸۹۱۹۱۱۱۱۱۱۱#

تعرفه GPRS بطور کلی حجم داده ها براساس بایت سنجیده می شود. همانطور که می دانید، حدوداً به هر 1000 بایت یک کیلوبایت (KB) و به خرید شارژ همراه اول بانک صادرات هر 1000 کیلوبایت یک مگابایت (MB) می گویند. شما به آسانی می توانید در هرلحظه هزینه های خود را محاسبه کنید. کافی است تا تعداد بایت هایی که ارسال یا دریافت کرده اید را در تعرفه ضرب کنید.لطفاً به خاطر داشته باشید که کارکرد دیتای شما شامل کلیه اطلاعاتی خواهد بود که توسط خود شما یا به صورت خودکار از گوشی، رایانه دستی یا لپ تاپ شما ارسال و یا دریافت می گردد.براي مشاهده تعرفه GPRS برای نخستین بار در ایران...

mtnirancell APN خرید شارژ همراه اول بانک صادرات
برنامه مرورگر را بازکنید، خرید شارژ همراه اول بانک صادرات اکنون از شما سوال میشود که آیا میخواهید که به اینترنت وصل شوید یا نه ؟ شما Yes رو بزنید
خرید شارژ همراه اول بانک صادرات
۲۱ طرح‌های تعرفه اعتباری ۷۰۰-۷-۱ *۱۴۰*۷*۱# خرید شارژ همراه اول بانک صادرات
برای تلفن همراه از اینترنت و به صورت آنلاین، فرآیند ساده‌ای است که باعث صرفه‌جویی در وقت و هزینه شما می‌شود. تنها نیاز شما، امکان اتصال به اینترنت و داشتن یک کارت بانکی عضو شتاب است. اگر در این زمینه اطلاعات کافی ندارید نگران نباشید. ما، هم خرید اینترنتی کارت و هم نحوه فعال کردن قابلیت خرید اینترنتی کارت های خرید شارژ همراه اول بانک صادرات بانکی را به شما توضیح می‌دهیم. همه‌ی خریدهای اینترنتی از وبسایت‌های دیگر و با کارت‌های عضو شتاب، کم و بیش مشابه همین ترتیبی است که در این مطلب به آن می پردازیم. شما می توانید برای به ترتیب زیر عمل کنید :

• توانمندسازی نیروی انسانی با به‌روز کردن دانش کاخرید شارژ رکنان در راستای ارائه خدمات کیفی خرید شارژ همراه اول بانک صادرات به مشتریان متناسب با پیشرفت های تکنولوژیکی روز دنیا
اقا این مبین نت خرید شارژ همراه اول بانک صادرات افتضاح
آندروید در حالت پیش‌فرض فایل‌های mp3، aac، ogg، amr، midi، mpeg4، wav، bmp، gif، png و jpg را پشتیبانی می‌کند. این سیستم عامل Adobe Flash را نیز پخش می‌کند و می‌تواند فایل‌های GIF متحرک را با حرکت پخش کند. برای پخش فایل‌های جریان‌دار مانند صوت و ویدئو نیز می‌توانید از تگ‌ویدئو html5 و همچنین فناوری Adobe Flash Streaming استفاده کنید. در نسخه‌های جدید آندروید، موتور جاوااسکریپت مرورگر کروم، که سرعت بسیار بالایی در اجرای کدهای خرید شارژ همراه اول بانک صادرات جاوا اسکریپت دارد به مرورگر آندروید متصل شده است. (در ضمن مرورگر آندروید کدهای HTML5 را پشتیبانی می‌کند).

تاکنون هرکسی که با شماره ایرانسل شما تماس می گرفت، تا قبل از اینکه شما به تماس جواب دهید، صدای «بوق...بوق» معمولی را می شنید. سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل، یک سرگرمی و فناوری نوین است که به شما امکان تغییر این صدا را می دهد.از این پس و با استفاده از سرویس آهنگ پیشواز، دیگر مجبور نیستید که تماس گیرندگان تان را با صدای خرید شارژ همراه اول بانک صادرات معمولی «بوق...بوق» در انتظار بگذارید. بلکه می توانید این صدا را برای کسانی که با شما تماس می‌گیرند، مطابق میلتان به یک قطعه موسیقی یا آهنگ خاص تغییر دهید.
mobin net خرید شارژ همراه اول بانک صادرات doostet darim
ساعت غیر اوج (off peak) یازده شب الی هشت صبح ۲ ریال به ازای خرید شارژ همراه اول بانک صادرات هر کیلو بایت دریافت و ارسال اطلاعات
با داشتن یک PDA و سرویس GPRS، جهان در دستان شماست. می توانید ایمیل تان را چک کرده و گشتی در اینترنت بزنید. امروزه رایانه های دستی به سرعت در حال فراگیر شدن هستند بطوریکه بسیاری از وب سایت ها نسخه هایی از صفحات خود را بطور ویژه برای کاربران PDA طراحی نموده اند تا صفحات بطور کامل با اندازه صفحه رایانه دستی شما سازگار باشند.حتی برای مرور آن دسته از وب سایت هایی که نسخه ویژه PDA ندارند نیز مشکلی وجود نخواهد داشت. صرفاً مجبورید در صفحه کمی بالا و پایین بروید تا کل صفحه را خرید شارژ همراه اول بانک صادرات مشاهده کنید.
به منظور رفاه حال شما عزیزان و در راستای اثربخشی به ارزش‌های سازمانی این شرکت در ارائه خدمات ممتاز به مشتریان، از این پس می توانید صورت‌حساب سیم کارت دائمی خود را تنها با یک کلیک دریافت کنید. بدین ترتیب کافیست به سیستم درخواست صورت‌حساب وارد شده و نوع صورت‌حساب مورد نظر خود را از میان گزینه‌های موجود، شامل آخرین صورت‌حساب، صورت‌حساب کلی و صورت‌حساب فوری انتخاب نمایید. برای تسریع روند دریافت صورت‌حساب، می توانید اطلاعات مورد نیاز را پیشتر آماده داشته خرید شارژ همراه اول بانک صادرات باشید؛ این اطلاعات عبارتند از




:: برچسب‌ها: خريد شارژ همراه اول , خرید شارژ ایرانسل , شارژ , شارژ اينترنتي , خريد شارژ , خرید شارژ تالیا , خريدشارژ , شارژ ایرانسل , شارژ همراه اول , , سايت همراه اول , شارژهمراه اول , , خرید شارژ بانک ملی , ایرانسل , شارزایران ,
:: بازدید از این مطلب : 1905
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 بهمن 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: